Kayıtlı Elektronik Posta TÜRKKEP, 25 Şubat 2013 tarihinde Bilgi Teknolojileri Kurumu (BTK) tarafından KEP Hizmet Sağlayıcı olarak yetkilendirilen bir güven kurumudur.

Aynı gün KEP hesabınızı açtırabileceğiniz (JETKEP) ve 70’in üzerinde TÜRKKEP Başvuru Merkezi ağı ile Türkiye’nin dört bir köşesine KEP hizmetini ulaştırarak kaliteli ve hızlı hizmeti anlayışını benimsemiştir. Her geçen gün farklı alanlarda sunduğu hizmetleri ve çözümleri ile kurumlara “toplu çözüm” fırsatı sunmakta, tek marka altında tüm e-Dönüşüm çözümlerini müşterileri ile buluşturmaktadır. Bu çözüm ve hizmetleri KEP altyapısı ile birleştirerek e-Mutabakat, KEP İleti Yöneti Sistemi (KİYS), e-Arşiv gibi özel çözümler haline getirmektedir.

Kurumsal KEP Hizmetleri

TÜRKKEP’le kurumunuzun tüm yazışmalarını ve belge paylaşımlarını, maaş ödeme talimatlarını, bordro ve fatura gönderimlerini, hesap mutabakatlarını, sözleşme gönderimlerini ve alımlarını KEP aracılığıyla dakikalar içinde yasal geçerli ve güvenli bir şekilde yapabilirsiniz.

Bireysel KEP Hizmetleri

Bireysel KEP hesabı sahipleri TÜRKKEP ile özel, ticari ve hukuki tüm yazışma ve belge gönderimlerini vakit harcamadan, güvenle, düşük maliyetle ve doğaya katkıda bulunarak gönderebilirler. Bireyler günlük hayatlarında KEP’i, online alışveriş siparişleri, e-Fatura, banka talimatları, başvuru, dilekçe, kredi kartı hesap özeti dökümleri, ihtar/ihbar, sözleşme, tebligat, e-ticaret işlemleri, ihale teklifleri gibi sayısız alanda kullanabilirler. Bireysel KEP hizmetleri hakkında ayrıntılı bilgi almak için BİZE ULAŞIN

  E-İmza TÜRKKEP, hızlı ve kaliteli e-İmza hizmeti ile müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmayı amaçlamaktadır.

Yerinde ve anında e-İmza satışı ve satış sonrası destek hizmetleri konusundaki başarısı artarak devam eden TÜRKKEP, JETimza adını verdiği ayrıcalıklı üstün ve hızlı hizmet anlayışını başarıyla sürdürmektedir. Türkiye’de 80’in üzerinde başvuru merkezimizde bu ayrıcalıklı hizmetlerimizden faydalanabilirsiniz.

E-İmzanın Uygulama Alanları

Elektronik imza; kimlik doğrulama, bütünlük ve inkar edilmezlik sağlar. Bu nedenle E- imzanın; bankalar ve finans kurumları, şube ağına sahip sigorta şirketleri, kamu kurum ve kuruluşları, holdingler ve diğer büyük şirketler, üniversiteler, yüksek iletişim ve bilgi güvenliği gereksinimi olan organizasyonlar başta olmak üzere orta ve uzun vadede yaygın bir uygulama alanı vardır. Muhtemel elektronik imza uygulamaları arasında aşağıdakiler sayılabilir:

  •  E-devlet uygulamalarında (turkiye.gov.tr)
  •  E-İmzanın zorunlu tutulduğu kamu projelerinde (UYAP, Sanayi Bakanlığı, EKAP…)
  •  MERSİS Projesi kapsamında ticari sicil işlemlerinde,
  •  Gümrük ve dış ticaret işlemlerinde,
  •  Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) Sisteminde,
  •  Çalışan hizmet sözleşmelerinde ve diğer tüm sözleşmelerde,
  •  Banka talimatlarının gönderilmesinde,
  •  Performans, izin, fazla mesai ve masraf onay formlarında,
  •  Genel Kurul, Ortaklar Kurulu ve Yönetim Kurulu kararlarının imzalanmasında,
  •  Bayi ağı iletişiminde sipariş sürecinde,
  •  Elektronik arşivin E-İmzalanmasında,
  •  İhalelere katılım
  •  Islak imza gerektiren tüm uygulamalarda kullanabilirsiniz.
  E - Fatura TÜRKKEP e-Fatura hizmetleri ile kurumunuzun tüm e-Fatura ihtiyaçlarını karşılayabilirsiniz. Gelen e-Faturalarınızı yönetir, raporlayabilir, otomatik uyarıları e-mail ile alabilirsiniz.

Giden faturalarınız için ister manuel olarak fatura içeriğini yaratır, isterseniz de kullandığınız otomasyon çözümü ile entegre e-Fatura gönderimi yapabilirsiniz. TÜRKKEP e-Fatura hizmetlerini, Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından zorunlu kılınan altyapı yeterliliği ve standartların üstünde ekstandartlar ve kalite sertifikalarına göre vermektedir. Altyapımızdan aldığımız bu güç ile müşterilerimize özel entegrasyon hizmetleri ve e-Fatura tasarım hizmetleri sunuyoruz.

TÜRKKEP E-Fatura’yı tercih ettiğinizde sağlayacağınız avantajlar;

  •   Anahtar teslim ve hızlı çözüm
  •   Yaygın muhasebe yazılımlarıyla uyumluluk
  •   Uluslararası standartlarda saklama hizmeti
  •  81 ilde hizmet
  •   Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) entegrasyonu çözümleri

TÜRKKEP e-Fatura hizmetlerine ek olarak KEP (Kayıtlı Elektronik Posta) sağlayıcısı olması sayesinde yasal geçerli e-Mutabakat servisi ile de müşterileriniz ile güvenilir ve daha az maliyetli cari hesap mutabakatı yapabilirsiniz. Gelen ticari faturalarınızda kabul/ ret yapabildiğiniz gibi, temel fatura gönderen müşterilerinize de KEP aracılığı ile e-Fatura İtirazı yapabilirsiniz. Tüm Türkiye’ye yayılmış TÜRKKEP Başvuru Merkezleri ve TÜRKKEP Çözüm Merkezleri ile e-Fatura, e-Arşiv, e-Defter, e-İmza, ve KEP hizmetlerini kolaylıkla alabilirsiniz.

TÜRKKEP E FATURA PORTAL AVANTAJLARI

  •   Türkkep Portal’de fatura sayısı sınırı yoktur.
  •   Mali mühür kullanma zorunluluğu yoktur.
  •   Çoklu kullanıcı ile sisteme girilebilir.
  •   Birden fazla şube için ayrı kullanıcı açılabilir.
  •   İş bölümü yapılabilir.
  •   Akıllı arama yapılabilir.
  •   Arşiv garantisi vardır.
  •   Diğer entegratörlerin aksine TÜRKKEP’de muhafaza edilen evrak belge değil delil niteliği taşır.
  •   Excel den fatura aktarım ve gönderim yapabilme,
  •   Faturaları e-mail atabilme,
  •   Fatura gönderimde seri no seçebilme,
  •   Fatura Kullanım Yöntemi belirleyebilme, otomatik numaralandırma veya manuel numaralandırma çalışma şekli belirleyebilme,
  •   Dasboard menülerin yerini değiştirme gizleyebilme ,
  •   Fatura kesen, izleyen, onaylayan kullanıcı rolleri ile iş süreçlerini yönetme,
  •   Arşiv menüsü ile faturaları taşıyabilme ve arşivleyebilme, kolay erişim
  •   Faturaları tekli ve çoklu Yazdırma, tekli ve çoklu HTML, XML, Pdf ve Exel alabilme,
  •   Mükellef sorgulama, ana ekranından müşteri oluşturabilme,
  •   Fatura gönderimde birden fazla fatura tasarımı kullanabilme,
  •   Yeni özellik ekleme, tasarlanabilir ara yüzler,
  •   Kullanıcıya özelleştirilen fatura satır dizaynı,
  •   Ana ekran dashboard özelliği ile gönderilen, gelen, onayda bekleyen fatura sayılarını takip edebilme ve menülere erişim,
  •   Menülerde fatura listelemede geniş filtreleme özelliği.
  •   Faturaları e-mail olarak gönderme,
  •   Fatura Kullanım Yöntemi belirleyebilme, otomatik numaralandırma veya manuel numaralandırma çalışma şekli belirleyebilme,
  •   Kullanıcı bazlı fatura seri no verebilme,
  •   Gelen Ve Giden Faturada VKN\TCKN ye göre filtreleme özelliği,
  •   Mükellef Sorgulama ekranından Müşteri Listesi ekleyebilme, kaydetme
  •   İmport XML işleyişi
  •   Tarihçe ile süreçlerin statüsunu izleme ve çıktısını alabilme,
  •   Hatalı ve red faturaları satır bazında renkli görebilme ile ayırt edebilme,
  •   Bilgilendirme mail sistemi ile onaylanan, red edilen, hatalı faturaların bilgisini e-mail ile alabilme,
  •   Faturaya sınırsız doküman ekleyebilme.
  E - Defter TÜRKKEP e-Defter uygulamasıyla Vergi Usul Kanunu ve Türk Ticaret Kanunu kapsamında kağıt üzerinde tutulması zorunlu olan yevmiye defteri ve büyük defteri elektronik ortamda tutabillir, muhafaza ve ibraz edebilir, açılış ve kapanışlarına ilişkin tasdik işlemlerini elektronik ortamda yapabilirsiniz.

Ayrıca, TÜRKKEP e-Defter ile senelik ya da dönemlik defter açma/kapama ve noter tasdik işlemlerine gerek kalmamıştır.

TÜRKKEP e-Defter; Kaynaktan aktarılan verilerin test projesinde analiz edilerek e-defter kayıt yapısına uygunluğunun değerlendirilmesini, Yasal e-defter oluşturulmadan GİB (Gelir İdaresi Başkanlığı) uygunluk testinin tekrarlanmasını, Kullanılan muhasebe programı değiştirilmeden, veri girişlerinde yapılması gereken düzenlemelerin kullanıcılara raporlanmasını, Proje kapsamında istenirse/mümkünse kullanıcı sistemlerinde veri bütünlüğü ve doğru formatta verinin girişine/oluşturulmasına özel uyarlamaların yapılmasını, GİB’in zorunlu tuttuğu e-Defter standartlarına uygun XLBR (e-Defter) dosyasının üretilmesini, kullanıcı mali mühürü ile imzalanmasını takiben, berat dosyasının oluşturulmasını ve GİB’e iletilip, onayının kullanıcıya sunulmasını, Üretilen e-Defter dosyalarının kullanıcıya sunulmasını, istenirse TÜRKKEP saklama servisleri kapsamında 10 sene saklanıp, tekrar sunulabilmesini, Çoklu kullanıcı ve rol yapılandırması ile yapılan tüm işlemlerin yasal olarak kayıt altına alınmasını, GİB tarafından yapılacak tüm güncellemelerin eş zamanlı olarak uygulanmasını sağlar.

TÜRKKEP e-Defter’in Avantajları nelerdir?

  •   GİB’den “Platform bağımsız e-defter uygulaması” onayına sahiptir.
  •   Tüm muhasebe sistemleri ile çalışabilir. Ek modül almanıza gerek kalmaz.
  •   TÜRKKEP e-Defter hizmeti, avantajlı fiyatları ile 1 yıllık tüm güncellemeleri içerir.
  •   TÜRKKEP e-Defter Saklama Hizmetleri TÜRKKEP e-Defter sistemiyle entegredir.
  •   Mevcut finans, muhasebe sistemlerinden yasalara uygun e-Defter üretilmesi için gereken iş süreci danışmanlık hizmetlerini içerir.
  •   Defter ve berat dosyalarının otomatik olarak saklanmasını sağlar.
  •   Kullanıcı dostu arayüz ile kolay bir şekilde kullanılır.
  •   Yerinde kurulumlarda Active Directory entegrasyonu vardır, yetkilendirme yapılabilir.
  •   Saatler içerisinde kullanıma hazırdır.
  •   GİB tarafından istenebilecek ek kontroller ve yeni defter türlerine hazırdır.
  •   KIST defter ve anlık defter denetlemelerine hazırdır.
  E - Arşiv E-Arşiv Fatura Hizmeti, 433 sıra numaralı Vergi Usul Kanunu (VUK) Genel Tebliği düzenlemesi ile uygulamaya geçmiş olup, faturaların ikinci nüshasının elektronik ortamda oluşturulmasını ve muhafaza edilmesini; gerektiğinde elektronik olarak ibraz edilmesini sağlamaktadır. Faturanın birinci nüshasını da müşterinin istemesi halinde elektronik yolla iletilmesine imkan vermektedir.

Böylece, fatura kesen mükelleflerin kendilerinde saklanan ikinci nüshayı tamamen elektronik ortamda oluşturup saklayabilmesinin yanında, vergi mükelleflerinden e-fatura kullananlar ile faturayı elektronik yolla almayı kabul eden, vergi mükellefi olmayan müşterilere faturalar elektronik olarak gönderilebilir. İnternet üzerinden satış (e-ticaret) yapan ve bu düzenlemedeki şartları taşıyan mükellefler 1.1.2016 tarihinde E-Arşiv Fatura uygulamasına geçmek zorundadır. E-Arşiv Fatura Hizmeti, 397 sıra numaralı VUK Genel Tebliği ile düzenlemesi yapılan kurumlar/şirketler arası (B2B) E-Fatura uygulamasının tamamlayıcısıdır. E-Arşiv Fatura ve E-Fatura’nın birlikte kullanmasıyla bir şirketin tüm faturaları (B2B, B2C) elektronik ortamda düzenlenebilir, gönderilebilir ve saklanabilir.

  E - Saklama saklamaE-Saklama; resmi, hukuki ve ticari her türlü belgenin elektronik ortamda yasal geçerli ve güvenli şekilde uzun süreli saklanmasını ve istendiğinde bu belgelere kolay ulaşılabilir olmasını sağlayan sistemdir.

TÜRKKEP, Türk Ticaret Kanunu (TTK) kapsamındaki KEP düzenlemelerine (KEP Yönetmeliği 14. Madde) uygun katma değerli hizmetlerden biri olarak yasal geçerli ve güvenli e-Saklama hizmetleri vermektedir. TÜRKKEP, aynı zamanda Vergi Usul Kanunu kapsamında GİB tarafından yapılan e-Fatura ve e-Defter düzenlemelerine uygun olarak da yasal geçerli ve güvenli Saklama hizmetleri vermektedir. Hem Ticaret Kanunu hem de Vergi Usul Kanunu kapsamında yasal geçerli ve güvenli e-Saklama hizmeti verme yetkisine sahip ülkemizin ilk ve tek kurumu TÜRKKEP’tir. TÜRKKEP, e-Saklama hizmetlerini kurumsal ve bireysel müşterilerine, ilgili yasal düzenlemelere ve uluslararası standartlara uyumlu olarak yüksek teknolojiye sahip yedekli ve güvenli sistemleri ve kolay kullanılabilen servisleriyle, istenen sürelerde (10 yıl, 20 yıl, 30 yıl ve diğer) sağlamaktadır.